Naklejki na ścianę czy naklejki na meble?

Opublikowano, czwartek, 27 września 2012
Oprócz projektowania mebli bardzo mocno interesuję się tematem aranżacji i wyposażenia wnętrz. Ostatnio w ręce wpadły mi naklejki dekoracyjne. Ponieważ na etapie urządzania własnego gniazdka postanowiłam wypróbować ten "inny" sposób na wyrażenie siebie.

Wybrałam wzór, kolor, wielkość i przede wszystkim materiał.

Cena naklejki najbardziej uzależniona jest od materiału i wielkości ( głownie od materiału). Producenci naklejek oferują szeroką paletę kolorów, zarówno z weluru jak i zwykłej foli matowej. Welur jest milutki i delikatny w dotyku, a do tego na ścianie wygląda bardzo elegancko - wręcz bardzo prawdziwie :) Folia natomiast sprawia wrażenie jak by nie była folią a farbą. Po przyklejeniu na ścianę komponuje się z farbą, tworząc jedną spójną całość.

Ja za swoją naklejkę zapłaciłam ok 30 zł. Welurowe zaczynają się od 150 zł w górę. Jest mnóstwo firm, które zajmują się produkcją takich naklejek.

Naklejki są na tyle ciekawym rozwiązaniem, ponieważ można je przykleić dosłownie wszędzie. Zaczynając od zwykłej prostej ściany, kończąc na lustrze, szklanych drzwiach szafy, czy po prostu na meblach zrobionych na zamówienie.

Każdy projektant mebli jest w stanie zaproponować takie połączenie.

5 komentarzy: