Projekt kuchni - ciepło, cieplej... przytulnie

Opublikowano, wtorek, 14 maja 2013

Dawno nie umieszczaliśmy na blogu nowych pomysłów na wnętrze kuchenne.Moja propozycja na dziś to prosta forma. Połączenie elementów lakierowanych w kolorze kości słoniowej w pół-macie i forniru.

Prosta i bardzo pojemna kratownica - zamiast szafek górnych. Wszystkie fronty otwierane za pomocą tip-on. Alternatywa do standardowych szafek górnych.




Ten projekt a także galerie innych zrealizowanych kuchni znaleźć można na mojej stronie Komodo - http://www.komodo-meble.pl/galeria/kuchnie

30 komentarzy:

  1. Bardzo ładna i przestronna kuchnia. Najbardziej podoba mi się opcja z cegłami nad zlewem.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny ten blog i ciekawe treści

    OdpowiedzUsuń
  3. wiele ciekawych treści tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny i bardzo wartościowy wpis. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się ten projekt kuchni.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowicie wartościowy wpis. Super

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest tutaj na prawdę bardzo przytulnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko doskonale wygląda

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten projekt jest na prawdę przytulny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten projekt jest bardzo ciekawy. Kuchnia to pomieszczenie w którym najważniejsza jest funkcjonalność.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie zapowiada się ten projekt.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta kuchnia faktycznie wygląda bardzo przytulnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawie zapowiada się ta kuchnia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kuchnia jest niesamowita. Bardzo ciekawe pomysły, które pomogły mi zaprojektować moją.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo przemyślany jest ten projekt.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne i kreatywne wykonanie

    OdpowiedzUsuń