Propozycja rodzinnej kuchni

Opublikowano, niedziela, 15 grudnia 2013
Kuchnia - propozycja rodzinnej kuchni

Miałam przyjemność realizować zlecenie dla bardzo "wymagających" użytkowników. Do dyspozycji: bardzo duże pomieszczenie, połączone z jadalnią otwartą na salon i siedmioosobowa rodzina, która uwielbia razem gotować.

Jedyne wytyczne jakie otrzymałam to: bardzo wysoka funkcjonalność, krótkie ciągi komunikacyjne i wyjątkowa trwałość mebli.

Zdecydowałam się na wykorzystanie elementów lakierowanych na fronty kuchenne, połączonych z fornirem również lakierowanym na wysoki połysk.

Blaty i zlew został wykonany z kompozytu.

Dość nietypowym rozwiązaniem jest ustawienie szaf gospodarczych, lodówki i słupka z piekarnikiem na 20cm podeście, dzięki temu zabudowa jest lekka  i jeszcze lepiej eksponuje przepiękne pasy forniru.

Oto efekty mojej pracy: 


Tą kuchnie a także zdjęcia innych znaleźć można na stronie Komodo w zakładce galerie - http://www.komodo-meble.pl/galeria/kuchnie gdzie oczywiście Zapraszam.

17 komentarzy:

  1. Moim zdaniem kuchnia jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny i bardzo wartościowy wpis. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę że to będzie świetne miejsce na rodzinne rozmowy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dl mnie za ciemna ta kuchnia

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawiła mnie ta kolorystyka

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie wykonana jest ta kuchnia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie bardzo podoba się ta realizacja.

    OdpowiedzUsuń
  8. Realizacja zupełnie w moim guście.

    OdpowiedzUsuń