Projekt kuchni w stylu angielskim.

Opublikowano, piątek, 8 sierpnia 2014
Od projektu do realizacji.

Kuchnie angielskie są kłopotliwe zarówno do projektowania jaki i wykonania. Jest to związane z dużą ilością elementów, które dodatkowo są bardzo szczegółowe.

Moda na meble w stylu angielskim (w szczególności meble kuchenne) powraca milowymi krokami. Coraz częściej projektuje a następnie nadzoruje produkcję i montaż tych kuchni. 

W stylu angielskim od zawsze urzeka mnie różnorodność kształtów, a zarazem prostota formy. Jasne kolory na frontach (od białego bo głęboki odcień wanilii) w połączeniu z drewnianym blatem jest co najmniej ciepłe i przyciągające. W takiej kuchni chce się spędzać czas, za szklanymi frontami prezentować kolekcję kieliszków, a w zależności od pory roku ozdabiać ją wrzosami, warkoczami czosnku czy suszonymi papryczkami. 







I tak od projektu minęło trochę czasu...












13 komentarzy:

  1. Fantastyczna sprawa z tym projektem - zazwyczaj dostaję się kartkę z rozrysowanym rzutem i wymiarami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie taki projekt jest idealny. Podobają mi się przeszklone szafki, jeszcze najlepiej jakby były podświetlone. Wtedy szkło, na przykład różnego rodzaju szklanki https://duka.com/pl/jedzenie-i-serwowanie-potraw/naczynia-serwowania-napojow/szklanki będą się pięknie prezentować. A teraz to jest ciekawy wybór.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie mogę się doczekać, kiedy moja będzie już urządzona. Ale jeszcze trochę muszę uzbroić się w cierpliwość. Chciałam zapytać was o zlewozmywak, z jakiego materiału macie u siebie? Na https://www.oleole.pl/zlewozmywaki.bhtml jak sprawdzałam to i z granitu, stali szlachetnej czy fragranitu. Nie wiem na jaki się zdecydować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki projekt to rzeczywiście wyzwanie. A tu wykonanie perfekcyjne. Jednak robiąc Kuchnie na zamówienie trzeba wiedzieć komu taką pracę powierzyć. Tylko sprawdzeni wykonawcy z doświadczeniem i udanymi realizacjami są godni uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  5. A jak tam u Was z wyposażeniem kuchni? Macie już wszystkie potrzebne produkty? A może brakuje Wam stojaka na ręczniki papierowe? Pytam, ponieważ na stronie https://emako.pl/pol_m_Kuchnia_Wyposazenie-kuchni_Stojaki-na-reczniki-papierowe-2964.html udało mi się znaleźć bardzo fajne, no i przede wszystkim oryginalne stojaki. Nie wiem do końca, który wybiorę, ale wydaje mi się, że kilka z nich spokojnie będzie pasowało do całego wystroju.

    OdpowiedzUsuń
  6. Styl angielski w projektowaniu kuchni jest bardzo ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysłowo i funkcjonalnie została zagospodarowana ta niewielka kuchnia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się wszystko podoba

    OdpowiedzUsuń
  9. Wpis zawiera bardzo ciekawe informacje

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się wszystko podoba

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy projekt i wspaniała realizacja.

    OdpowiedzUsuń