Meble do sypialni

Opublikowano, środa, 22 sierpnia 2012
Bardzo rzadko zdarza mi się aranżować sypialnie. Najczęściej zajmuję się jedynie częścią garderoby, lub innymi meblami wolno-stojącymi w pomieszczeniu sypialnianym. Nadeszła jednak chwila, w której muszę przygotować projekt własnego wnętrza i mam bardzo duży problem, ponieważ projektując dla siebie masz świadomość, że czegokolwiek nie wymyślisz za chwilę będziesz chciał zmienić, ulepszyć, zmodernizować lub wyrzucić  i stworzyć coś nowego.
I tak jest właśnie tym razem.

Jednak z tym uporam się sama. Dzisiaj chciałam poruszyć kwestię łóżka do sypialni. Robić je na wymiar, czy kupić gotowe?

Każdy mebel robiony na wymiar jest droższy od gotowego, który możemy dostać w zwykłym sklepiku meblowym lub w dużych sieciówkach. Więc czy warto "projektować własne łóżko" ??

Nie wiem jak odpowiedzieć na to pytanie- liczę na wasze odpowiedzi.

Na pewno ramy łóżka są wykonywane w standardowych wymiarach więc do każdej ramy z łatwością dostaniemy materac. Pamiętajmy, że przy wyborze łóżka oprócz szerokości i długości bardzo ważna jest jego wysokość. W zależności od wzrostu samego użytkownika wysokość powinna mieścić się w granicach: od: 40 do 47 cm i mam tu na myśli górę materaca. Rama zawsze powinna być niższa.

12 komentarzy:

  1. Jeżeli chodzi o meble do sypialni, to na początku trzeba się wg mnie zastanowić nad wyborem odpowiedniego łóżka, które będzie stanowić główną część umeblowania. Moim zdaniem łóżka na wymiar są dobrym rozwiązaniem. Ja ostatnio zakupiłam na https://senpo.pl/lozka/ komfortowe łóżko na wymiar do mojej sypialnie i dzięki temu, że miałam wpływ na jego projekt, z łatwością dopasowałam mebel do pomieszczenia. Meble na wymiar polecane są zwłaszcza do pomieszczeń o nieregularnych wymiarach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi od zawsze podobały sie sypialnie urządzone w stylu vintage

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię odwiedzać ten blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze dobrze jest pamiętać że właściwie zaaranżowana sypialnia to też wysokiej jakości materac.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko doskonale wygląda

    OdpowiedzUsuń