Kosze na śmieci i sortowniki w kuchni

Opublikowano, poniedziałek, 15 października 2012
Sortowanie, przechowywanie i wyrzucanie odpadów (śmieci) w kuchni to bardzo istotna kwestia, którą dzisiaj się zajmę. Ostatnio klient poprosił mnie o zamontowanie dużego, pojemnego i do tego łatwego w obsłudze kosza na śmieci. Pięknie brzmi i wydaje się bardzo łatwym zadaniem, ale nie koniecznie. Ponieważ rzadko dobieram kosze na śmieci - pozostawiając to w kwestii moich klientów, musiałam szybko doszkolić się w temacie.

Projektowanie mebli polega na funkcjonalnym zagospodarowaniu dostępnej przestrzeni. Projektant mebli musi wziąć pod uwagę wszystkie potrzeby przyszłych użytkowników. Jedną z nich jest ilość i rodzaj przechowywania odpadów kuchennych.

W przypadku, w którym użytkownik nie segreguje śmieci i wszystkie gromadzi w jednym worku, odpowiednim rozwiązaniem jest jednokomorowy pojemny kosz z łatwym dostępem. Może to być np:

  • Kosz uchylny jednokomorowy montowany do korpusu szafki z mechanizmem łączącym go z drzwiczkami szafki. Po otwarciu szafki kosz " otwiera się wraz z szafką", co daje bardzo dobry dostęp oraz szybki w obsłudze mechanizm. Przykład - mullboy PEKA


  • Kosz wysuwany jednokomorowy, wysuwanie możliwe po otwarciu szafki.



14 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ania Zawistowska13 marca 2019 12:13

    Jest to bardzo ważne, abyśmy segregowali nasze śmieci gdyż przyczyniamy się do poprawy czystości środowiska. Ja zawsze staram się być jaki najbardziej doskonała w kuchni. Dlatego też używam narzędzi kuchennych od https://duka.com/pl/ ponieważ są dla mnie wyjątkowe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przydatna rzecz i również posiadam bardzo podobne rozwiązania u siebie w domu. Jednak same akcesoria kuchenne https://domowyinspirator.pl/akcesoria-kuchenne-dzieki-ktorym-pokochasz-pieczenie/ które pomagają mi w pieczeniu są również bardzo ważne. Tym bardziej, że ja lubię przebywać w kuchni.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny ten blog i ciekawe treści

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten wpis jest bardzo ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowicie wartościowy wpis. Super

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeżeli faktycznie potrzebujemy takich dodatków to raczej nic nie stoi na przeszkodzie aby je mieć. W każdym razie ja chcę wam polecić bardzo dobry serwis AGD https://serwisagd-technik.pl/ i sam już nawet z ich usług nie raz korzystałem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten wpis jest bardzo ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest to naprawdę bardzo ważne i niezbędne w kuchni

    OdpowiedzUsuń