Zasłony Panelowe alternatywa zwykłych drzwi przesuwnych w szafie

Opublikowano, poniedziałek, 28 stycznia 2013

Zastosowanie zasłon panelowych jest w brew pozorom bardzo szerokie :)
Mieliśmy bardzo duży problem z "zakryciem" wnętrza szafy. W naszym mieszkaniu mieliśmy szafę, która zwyczajnie nie posiadała drzwi. Nie chcieliśmy pozwolić na zamontowanie okropnych kawałków płyty meblowej, które pełniłyby funkcję drzwi. Mało atrakcyjne, staroświeckie i zupełnie nie praktyczne rozwiązanie.

W poszukiwaniu innych rozwiązań trafiłam na zasłony panelowe. Bardzo ciekawe i nowatorskie rozwiązanie. Niektórym kojarzyło się z prowizorką, ale myślę, że to kwestia podejścia do aranżacji i urządzania mieszkania. Na zdjęciu poniżej efekt naszej pracy. 


Zasłony montuje się na aluminiowej listwie ( nasza ma długość 140 cm). Wystarcza dwa kołki rozporowe i listwa zamontowana. Następnie w poszczególne szyny wsuwamy po kolii panele. Panele są różnej szerokości, najczęściej mają ok 60 cm. Boki szyny zabezpieczamy stoperami, które uniemożliwiają panelom wypadanie. 

Myślę, że tego typu instalacje skutecznie odświeżą meble w naszych domach. Po więcej ciekawych rozwiązań, które stosuje w swoich projektach szaf zapraszam na stronę Komodo - http://www.komodo-meble.pl/oferta/szafy

19 komentarzy:

  1. Witam, bardzo podoba mi się to rozwiązanie, mam tylko jedno pytanie - jaka listwa potrzebna jest dokładnie do zamontowania takich zasłon?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wystarczy zwykły karnisz lub kawałek drążka z haczykami. Ja swoją kupiłam w IKEI - tam są gotowe zestawy montażowe, wraz z panelami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fascynujący wpis. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fascynujący wpis. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten wpis jest bardzo ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie są podobne ale już mi się znudziły i szukam inspiracji na zmianę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aranżacja powierzchni to trudne zadanie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest to jeden z bardzo ciekawych pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie rozwiązania są super w małych przestrzeniach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawie to wygląda. Fajny pomysł.

    OdpowiedzUsuń