Biblioteczka - meble biurowe

Opublikowano, środa, 27 lutego 2013

Zważywszy na mój słaby nastrój, niechęć do opuszczania mojej sypialni i "odkurzenie" starego, dobrego nałogu, jakim jest : dosłowne pochłanianie książek, dzisiaj zajmiemy się szerokim tematem mebli bibliotecznych, które również można zakwalifikować do słynnych mebli biurowych.

Przypomnijmy sobie hasło przewodnie : " Dobry projekt, to dobre meble"

Biblioteczka.


Dobry projekt uwzględni przede wszystkim: odpowiednią głębokość zabudowy i przestrzenie ( wysokości) użytkowe półek. Z uwagi na różnorodność posiadanych pozycji, pamiętajmy, że musimy znaleźć miejsce zarówno dla bardzo wysokich książek, takich jak atlasy, czy albumy oraz dla mniejszych - bardziej poręcznych formatów.

Z doświadczenia wiem, że koniecznością jest wygospodarowanie odpowiednich przestrzeni na segregatory i teczki z dokumentami. 

Warto również do części półek przewidzieć fronty- łatwiej będzie ukryć drobiazgi.

Głębokość naszych mebli może wahać się od 25 do 45 cm - w zależności od potrzeb.

20 komentarzy:

  1. Dobre meble biurowe to podstawa. Do domowej biblioteczki potrzebne jest wygodne biurko, i tak jak piszesz, odpowiedni regał na ksiązki. My z mężem nie mamy miejsca w swoim domu na taka biblioteczkę i bardzo nad tym ubolewamy;(.

    OdpowiedzUsuń
  2. Warto najpierw troche się zastanowić nad wyborem mebli do biura, znaleźć coś odpowiedniego

    OdpowiedzUsuń
  3. W biurze poza meblami przydają się też np. podstawka pod monitor czy podkładka pod nadgarstek! Niby nic a mój komfort pracy poprawiło i to bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Słuchajcie, wydaje mi się że najlepiej zagospodarujecie przestrzeń biura jeśli zdecydujecie się na meble robione na wymiar. Dla mnie takie własnie meble robiła niedawno firma KJK z Kielc i jestem z nich bardzo zadowolony. Uważam, że na prawdę warto skorzystać z ich usług

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten wpis jest bardzo interesujący

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiele tutaj interesujących i ważnych informacji.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba takie wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Taka przestrzeń przydaje się w każdym domu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Organizacja biura jest bardzo ważna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten wpis jest bardzo ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten wpis jest bardzo ciekawy

    OdpowiedzUsuń