Kuchnia w bloku - biała, funkcjonalna i pojemna.

Opublikowano, wtorek, 1 lipca 2014
Kuchnia w bloku nie musi być ciasna, ciemna i niewygodna. Przykładem na to, może być moja ostatnia realizacja - aneks kuchenny połączony z salonem. Całe pomieszczenie - mimo, że podzielone na strefy jest jasne i przestronne. 


Kuchnia w bloku- aneks kuchenny. MDF- lakierowany w macie. Biała kuchnia. 




Zlew narożny - funkcjonalne wykorzystanie rogu kuchni. 


Ukryta wentylacja lodówki w boku szafki. Kuchenka mikrofalowa do zabudowy w szafce wiszącej. 


Barek bez szafki pod spodem - daje poczucie przestronności. 


Szafka na wino - w całości wykonana z lakierowanych elementów. 



Projekt: Właściciel, Wykonanie: KOMODO

10 komentarzy:

  1. Widziałam podobny regał tutaj: http://www.meble-bogart.pl/ .
    Kurczę... chyba sobie zamówię coś podobnego. Uwielbiam taką biel ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny projekt kuchni. Podobaja mi sie szafeczki bez uchwytow.
    A w razie czego po uchwyty - galki ceramiczne zapraszam na decorisland.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kuchnia jest piękna! Uwielbiam proste i jasne wnętrza i sama jestem posiadaczką bardzo podobnego rozwiązania :) Aniu, Wasze projekty są naprawdę super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się cieszę :) zapraszam po więcej na www.wnetrzekuchni.pl :) jeszcze większa dawka informacji i gotowych projektów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny projekt kuchni :) Podoba mi się biało- czarna kolorystyka. Kuchnia jest przestronna i uniwersalna. Ja na pewno wprowadziłabym jeszcze jakiś kolor np. w dodatkach. Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny u mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się pomysł z tym zlewem w rogu. Rzeczywiście miejsca jest naprawdę bardzo mało a mimo to jest wrażenie przestronności

    OdpowiedzUsuń
  7. Wpis zawiera bardzo ciekawe informacje

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się wszystko podoba

    OdpowiedzUsuń