Co jeśli nie ma miejsca na meble?

Opublikowano, poniedziałek, 15 grudnia 2014
Dziś dość nietypowo. O meblach, ale bez ich użycia, przynajmniej w tej żywej postaci. Zastanawialiście się kiedyś, jak je wcisnąć do wnętrza, kiedy nie ma w nim dostatecznie dużo miejsca?


Trudno wyobrazić sobie domowe pomieszczenie bez mebli, które stanowią podstawowe wyposażenie i nadają ton wnętrzu. Czasami jednak mamy do rozwiązania pewien kłopot, ponieważ nie jesteśmy w stanie wykorzystać wszystkich, które byśmy chcieli. Szczególnie jeśli pomieszczenia są wyjątkowo małe, np. w kawalerce czy skromnym 2-pokojowym mieszkaniu.
 Na taki dylemat możemy natknąć się często w sypialni, gdzie trudno jest nam umieścić coś oprócz samego łóżka, które jak wiadomo jest tam najważniejszym elementem. Taka sytuacja może być szczególnym utrapieniem dla kobiety. Czy musi ona jednak całkiem rezygnować z toaletki i innych drobiazgów? Niekoniecznie, chociażby dzięki tak zgrabnej fototapecie. 

 Fototapety czy naklejki w stylu retro sprawdzą się też w w innych miejscach: przedpokoju, salonie czy kuchni, kiedy metraż nie pozwala nam połączyć jej z jadalnią.



Wnętrze można urozmaicić też w bardzo prosty sposób za pomocą plakatu lub obrazu z motywem mebli.

 Znajdzie się nawet coś dla tych, którzy pasjonują się procesem ich tworzenia ;)

Wszystkie zdjęcia zamieszczone w artykule pochodzę ze strony www.pixers.pl 



22 komentarze:

  1. Fototapeta z samochodem to najładniejsza fototapeta jaką w życiu widziałem. Nie wiesz gdzie można ją kupić?


    Zapraszam na moją stronę internetową.

    OdpowiedzUsuń
  2. Brak miejsca na meble to faktycznie problem, design kwestię tę jednak już sobie podporządkował, co pokazują wiele projektów, choćby ten: http://www.meble.lobos.pl/blog/mobilne-biuro/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie do końca przekonuje mnie ten pomysł plakatów z motywem mebli.
    Zapraszam również na mojąstronę internetową.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam tak małe mieszkanko, że mebli też musi być mało ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Fototapeta zacna! Ogólnie całe pomieszczenie ma fajny charakterek. Co do naklejanych "mebli" na ścianie to nie jestem przekonany.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w swoim domu mam bardzo dużo mebli i jestem z tych mebli bardzo zadowolony.Każdy powinien posiadać takie meble.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja właśnie zastanawiam się nad aranżacją swojego mieszkania i przyszło mi do głowy, że na ściany moge po łożyć coś takiego jak fototapety do salonu. Czy Twoim zdaniem to będzie dobry pomysł i warto wziąć go pod uwagę?

    OdpowiedzUsuń
  8. Akurat zawsze zwracam ogromną uwagę na to, jakie meble wybieram i pomysł takiej stylizacji jest dla mnie świetny. Jednak mam wrażenie, że skoro i tak zmieniamy takie meble, to może lepiej kupić jakieś tańsze propozycje i dołożyć robią coś swojego? Jeśli często bawisz się w taki sposób z meblami, to ja polecam Wam i Tobie stronę https://designtown.pl/ . Zaskoczona byłam cenami, bo nie przypuszczałam, że można kupić meble i to dobre jakościowo meble w tak niskich cenach. Nie ma sensu przepłacać. Warto sprawdzać korzystne oferty.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy artykuł, świetnie się czyta tego bloga, dużo wartościowych treści można tutaj znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomocne treści można znaleźć w tym wpisie

    OdpowiedzUsuń
  11. Bradzo ciekawe rozwiązania

    OdpowiedzUsuń
  12. Fascynujący wpis. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki regałom bardzo fajnie można stworzyć miejsce na organizację w pomieszczeniach.

    OdpowiedzUsuń
  14. Te spostrzeżenia są bardzo interesujące

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolekcja meble Krysiak pozwoli rozwiązać problem

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo interesujący wpis

    OdpowiedzUsuń