Bardzo małe zmywarki do zabudowy - zmywarki kompaktowe.

Opublikowano, piątek, 9 stycznia 2015
Zmywarka to nieodłączny element wyposażenia kuchni. Ułatwia pracę i skutecznie oszczędza nasz czas podczas porządków. 

Największą popularnością cieszą się standardowe zmywarki, do zabudowy, lub wolnostojące. Zmywarki mają określoną wielkość. Wysokość dopasowaną do standardowej wysokości blatu kuchennego i szerokości: 45cm lub 60cm.

Zmywarka niby nie jest bardzo dużym sprzętem, ale nie zawsze w małych kuchniach jest miejsce na jej montaż i wygodne użytkowanie (możliwość otwierania bez kolizji z inna szafką, lub innym wyposażeniem)

Zdjęcie: Bosch. 



Taki problem miałam, projektując bardzo małą kuchnię w bloku. Na zmywarkę zupełnie nie było miejsca, jednak klienci nalegali aby mimo wszystko, nawet przy bardzo "udziwniony" układzie kuchni, zmywarkę jednak umieścić. Ponieważ nie przepadam, za rozwiązaniami, które przeczą zasadom estetyki postanowiłam znaleźć alternatywę dla standardowych, znanych wszystkim zmywarkom. 

I udało się, w ofercie firmy BOSCH. - kompaktowe zmywarki do zabudowy modułowej. Bosch oferuje dwa modele: SKE52M55EU SCE52M55EU, które różnią się między sobą, głownie wysokością. Mamy do wyboru wysokość: 45 i 60cm. Zmywarki są tej samej szerokości, mieszczą się w szafkach o szerokości 60cm. Zmywarkę wstawiamy w szafkę, podobnie jak kuchenkę do zabudowy 

Fot:Bosch.
Zmywarki wymagają głębokości szafki 50cm, więc daj nam to nieograniczone możliwości aranżacyjne, ponieważ zmywarka pasuje zarówno do dolnych szafek kuchennych jak i do wysokiej zabudowy słupkowej (możemy umieścić ją np: pod piekarnikiem w słupku)

Jest to świetne rozwiązanie do małych kuchni, do kuchni, które użytkują single, lub jako uzupełnienie do mycia mniejszej ilości naczyń w bardzo dużej kuchni, w której mamy np: zmywarkę o szerokości 60cm, a akurat nie nazbieraliśmy tak dużej ilości brudnych naczyń.

Oprócz bardzo małych wymiarów i możliwości aranżacyjnych, zmywarka pięknie prezentuje się w linii zabudowy. Mam nadzieję ze wkrótce powstaną zmywarki, do których będzie możliwość zamocowania frontu, tak aby całość jeszcze bardziej pasowała do reszty mebli  w kuchni.

16 komentarzy:

  1. Ja też używam zmywarki. Generalnie koszty wody nie są takie straszne jak myślałam. To smao z tabletkami. Zamawiam na superkoszyk tabletki finish powerball classic. Są całkiem dobre jak na możliwości mojego starego myjącego pudła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł na zmywarke w niewielkich pomieszczeniach

    OdpowiedzUsuń
  3. Też tak uważam. U koleżanki widziałam takie rozwiązanie i jest zadowolona - mówiła, ze jest oszczędność wody.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedziałam, że istnieją tak małe zmywarki! Ja właśnie sprawdzam, którzy deweloperzy we wrocławiu są najlepsi. Ale chciałabym mieszkanie z mała kuchnią żeby zaoszczędzić przestrzeń na salon i myślałam, że będę musiała zrezygnować ze zmywarki! Ale widzę, że da się to połączyć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem to na pewno jest bardzo dobry i przyszłości zastanowię się nad tym wszystkim.Jestem tego pewny.

    OdpowiedzUsuń
  6. A to ja chyba jednak postawiłabym na coś większego i bardziej praktycznego, ponieważ mamy dość dużą rodzinę i taka mała zmywarka po prostu nie nadążałaby wszystkie myć. Jeśli chodzi o moich faworytów, jeśli chodzi o zmywarki to myślę, że znajdziecie ich na stronie https://www.oleole.pl/zmywarki,_Electrolux.bhtml

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo estetyczna malutka zmywarka do zabudowy. Tylko ten jeden model zmieścił się w moim zestawie. Po pół roku użytkowania – nie mam żadnych zastrzeżeń. Zalety: głośność pracy, komfort obsługi, kosz na sztućce, wyświetlacz, zużycie energii, zużycie wody. Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawe rozwiązanie na małą przestrzeń

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowicie wartościowy wpis. Super

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten wpis jest bardzo ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy i inspirujący wpis

    OdpowiedzUsuń