Projekt garderoby - wyposażenie firmy Nomet.

Opublikowano, środa, 8 października 2014
Garderoby stają się nieodłącznym elementem mieszkań i domów. Lubimy wszystkie elementy ubioru, buty, biżuterię trzymać w jednym miejscu. 


W garderobie mamy nieograniczone możliwości projektowe. Ponieważ to wolna przestrzeń, bardzo często bez okna. Projektowanie licznych półeczek, drążków i szufladek to czysta przyjemność. Garderobę możemy dodatkowo wyposażyć o specjalnie przygotowane do tego systemy. 


W garderobie świetnie sprawdzą się wysuwane kosze, które mogą być alternatywą do tradycyjnych szuflad. Kosze można wykorzystać do przechowywania bielizny, pościeli czy odzieży. Dużą zaletą jest przejrzystość koszy, nawet w pozycji zamkniętej dokładnie widać co znajduje się w środku. 




Wysuwane wieszaki poprzeczne, wieszaki na krawaty i wysuwane półki to idealne uzupełnienie garderoby, a dodatkowo podniesienie funkcjonalności.


Ciekawym i wygodnym rozwiązaniem jest wieszak na spodnie. 


Wszystkie zdjęcia wyposażenia pochodzą z http:// www.nomet.pl/kosze-cargo-i-relingi.html

9 komentarzy:

  1. Właśnie taka szafa by mi się przydała, zwłaszcza patrząc na półki na buty - mogę tylko pomarzyć ... pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szafa bardzo fajna. Plusem są te wysuwane szuflady, niestety za mało przestrzeni na taką szafę..

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przemyślane to wnętrz:) Widzę dużo różnych schowków. Ja do swojej garderoby kupiłam mnóstwo regałów i półeczek na mniejsze rzeczy. Lubię mieć wszędzie ład i porządek, wiec im więcej półeczek tym lepiej bo jakoś bardziej mogę to ogarnąć.No i mam bardzo dużo regałów na odzież wiszącą. http://nedcon.pl/regaly-na-odziez-wiszaca możecie sobie sprawdzić fajna sprawa

    OdpowiedzUsuń
  4. Najtrwalsze nogi do mebli tapicerowanych? Wybrałem Janpol.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny i bardzo wartościowy wpis. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten wpis jest bardzo interesujący

    OdpowiedzUsuń