Stylowa biała kuchnia.

Opublikowano, czwartek, 16 października 2014

16 komentarzy:

  1. Bardzo dobry pomysł a tą ścianą, na której można malować i pisać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się pierwsza kuchni, tablica zamiast ściany to jest świetny pomysł, nawet jak dzieci w domu brak :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapomniałem dodać a nie da się edytować. A mianowicie druga kuchnia to idealne rozwiązanie do jakiegoś domu nad morzem, z piaszczystą plażą, jak z filmu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Białe kuchnie są zdecydowanie genialne! Sama zaczęłam ostatnio remont kuchni, ale oczywiście źle oszacowałam koszty.. Tak to jest jak kobieta sama zabiera się za remonty :) Na szczęście czytałam tutaj ze opłącalne są pożyczki na takie wykończenia, bo mżna dopasować wysokość raty a oprocentowanie tez nie jest przerażające :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Białe meble najlepiej pasują do stylu prowansalskiego, albo skandynawskiego. Oczywiście nie mogą to być tylko białe meble, ale mogą być niezbędnym elementem. Zresztą, co tu dużo pisać, biały jest najbardziej pasującym kolorem do kuchni

    OdpowiedzUsuń
  6. Biały to może nie mój kolor, ale tu aranżacje prezentują się bardzo ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie inspiracje są super, bo moim zdaniem kuchnia powinna być przede wszystkim funkcjonalna! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiele tutaj interesujących i ważnych informacji.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham biel, piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się pomysł z farbą kredową.

    OdpowiedzUsuń
  11. Oświetlenie odgrywa ważną rolę w kuchni.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna ta kuchnia. Może coś takiego przedstawię do realizacji firmie maxdesign-meble.eu , która ma się dla mnie zająć produkcją mebli. Zresztą jestem ciekawa co oni mi zaproponują, a słyszałam, że świetne też mają pomysły.

    OdpowiedzUsuń