Projekt pokoju dziecinnego.

Opublikowano, wtorek, 21 października 2014
Projekty dziecięcych pokoi sprawiają mi najwięcej przyjemności. 

Wymagający użytkownicy i ich kolorowe gusty są czasem bardzo wyjątkowe :)

Projekt pokoju dziecka- Anna Kotkiewicz
Meble dla dzieci należy projektować z głową, czyli z uwzględnieniem możliwości zmian wraz z dorastaniem dziecka. 

Wymienne fronty, czy standardowy rozstaw śrub w uchwytach to konieczność.





Meble projektowane modułowo: wiele elementów, szafek, szafeczek może zmienić swoje miejsce bez rujnowania całej konstrukcji. 


Wyznaczenie stref w pokoju. Miejsce do spania, miejsce do nauki, do zabawy i odpoczynku. 


Słoneczne kolory, które narzucają pozytywny nastrój :)


17 komentarzy:

  1. Bardzo fajny projekt. Dobra robota!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie sposób się nie zgodzić, iż niekiedy ciężko sprostać dziecięcym wymaganiom i oczekiwaniom rodziców :) Połączenie wesołych barw, miejsca do nauki, zabawy i odpoczynku i to w stylu, który zadowoli dziecko, ale i nie znudzi mu się po roku, czy dwóch. A jednak, myślę, że w przedstawionym wyżej projekcie udało Ci się to wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy projekt, jednak jak dla mnie nieco za dużo koloru. Ale to oczywiście kwestia gustu :) ważne, żeby podobało się dzieciom

    OdpowiedzUsuń
  4. Pokój dziecka powinien być wesoły i kolorowy, jak dla mnie bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super projekt, taki stylowy i kolorowy :) Myślę, że ustawienie mebli także bardzo funkcjonalne :) Zainspiruję się tym wystrojem podczas aranżacji pokoju dla mojej pociechy :) Moja córa lubi niebieski i różowy kolor, więc w jej pokoju umieszczę sofę Bella od Puszmana, powinna pasować do ścian w kolorze pudrowego różu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy projekt - wygląda praktycznie. Ja bym zmieniła tylko wzór tapety.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten wpis jest bardzo ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny i przytulny pokój w sam raz dla dziecka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się wszystko podoba

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wygląda ten projekt. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń